søndag 30. juli 2017

Herrekort laget for Kreativ Scrapping blogg

Det å lage kort til gutter og menn kan være litt vanskelig synes jeg. 
Jeg må tenke annerledes når det kommer til pynting og slikt. 
Jeg er stadig på jakt etter fine papirer som passer til herrekort.
Authentique - Rugged serien har flotte papirer som jeg synes passer veldig
bra til herrrekort. Og alle papirerne går veldig godt sammen.
Her er ett kort jeg har laget med disse papirene.


 Til kort base og paneler har jeg brukt brun Bazill.
Alle papirene er fra Authentique - Rugged serien
Så har jeg brukt bølgepapp, den har jeg svertet godt med Distress ink pad
Alle detaljene har jeg klipt ut fra 12x12 papirene, dette og dette.  Masse fine detaljer på de.
Motivet er klipt ut fra dette og her satt jeg på limputer for ekstra effekt.
Jeg har også brukt klistremerker fra dette som er fra samme serien.



Innvendig har jeg jeg gjort det veldig enkelt. bare klipt ut bilen.
Synes papirene er tøffe i seg selv.

Håper dette kan være til inspirasjon og ha en fortsatt fin dag
Takk for at du kom innom bloggen.
Klem fra DT Gunn Anita


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.