torsdag 1. mars 2018

Ny utfordring hos Kreativ scrapping


Hei alle sammen.


Nå er det ny UTFORDRING hos Kreativ scrapping blogg.  
Tema for mars er papirpose:) I den forbindelse har jeg pyntet
en gråpapirpose med flotte papirer fra Maja Design og Authentique.
Posen er forholdsvis enkelt pyntet, men jeg har brukt flere forskjellige teknikker på den. 
Jeg har brukt embossing, farget hugsnug, brukt stensil
med paste, sprayet med
gullspray og laget pynt ved stempling og sprayer.



Papirene jeg har brukt er Rugged serien fra Authentique og Denim & Friends
serien fra Maja Design.  Det turkise papiret har jeg stemplet rundt kanten.
Under stempeltrykket har jeg lagt brun bølgepapp. 

Stemplet, filmstripen og metallpynt er fra Tim Holtz. 
Blomstene er fra 49 and market og Wild orchid Craft.
Pennene har jeg laget ved å surre gråpapir med tekst, rundt en
blomsterpinne og limt pennesplittene i toppen.

Denne  er en dies fra Sissix som jeg har stanset ut i litt tykk kartong
Deretter er den embosset med Frantage embossing enamel.
Under den ligger pynt jeg har laget selv.
Jeg har stemplet på kraftpapir og gått over med sprayer
i turkis og brunt til slutt.

Her har jeg brukt Harlequin stensil fra Tim Holtz.
Sammen med den har jeg brukt light
modeling paste blandet med Memory
hardvare pulver. Når det hadde tørket, sprayet jeg
med gullspray

Hug snug er farget med Distress ink pads, fargen Faded jeans
og Vintage Photo. Krøllet den sammen og tørket med varmepistol.

Håper mange vil være med på vår utfordring:) Vi får så utrolig mye 
inspirasjon av deres flotte bidrag

Klem fra Gunn Anita



Produktliste
Stempel: Tim Holtz
Wild orchid craft
Tim Holtz-stencil-Harlequin, Frantage embossing enamel, 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.